19 Apr 2D Arvutimängude koolivaheaja töötuba
Kas oled unistanud ise arvutimängude loomisest? Kui nii, siis see töötuba on sinule! Kasutades käepäraseid vahendeid ja veidike matemaatika teadmisi, programmeerime kahe tunniga valmis ühe lihtsa 2D mängu.
Töötoa käigus õpid, kuidas:
– objekte ekraanil animeerida;
– lasta programmil kasutaja klahvivajutustele reageerida;
– kirjeldada mängu reegleid nii et isegi arvuti neist aru saab.
Töötuba viib läbi Jürmo Mehine arvutimängude arendusfirmast APT GameGenerator.
Töötuba on sobilik 5. – 7. klassi õpilastele.Töötoad toimuvad Pärnu Kunstide Kooli Kerese 3 õppehoone III korruse arvutiklassis kevadisel koolivaheajal, 28. aprillil kell 10.00-13.00 ja 14.00-17.00. Vali endale sobivam kellaaeg ning registreeru kirjutades meiliaadressile lee.press@admin
Töötuba on osalejatele tasuta!
Tule ja omanda mänguarenduse algteadmised!